PL
Twój koszyk

Brakuje [[value]] [[currency]] do darmowej dostawy.

Otrzymujesz darmową dostawę!

Wartość koszyka: 0,00 zł do kasy
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu ( ZABEZPIECZONEGO KARTONEM) wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wings sp. z o.o.
Żółtki-Kolonia 38a,

16-070 Choroszcz

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt , wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wings sp. z o.o.
Żółtki-Kolonia 38a,

16-070 Choroszcz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DOSTĘPNY TUTAJ 

 

do góry
{nocache:ef0062c2bc75a21eba4abc78d4e9b5d7#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium